Monday 24 June 2013

Žetva......14 sati X 120 din (1sat) = 1680 dinara

Počinjemooo, treba opet zaraditi. Ovaj put angažovan sam na prijemu pšenice. Upućen sam na najveći silos u gradu. Red traktora i kamiona ispred gotovo da nema kraja. Čeka me 14 sati rada. Beton upekao pa se cipele gotovo tope. Ulazim u kontejner u kome su aparati za analizu i gde je bar 40 stepeni. Sve je spremno za početak. Sledi večito pitanje, da li će mali seljak, domaćin, opet izgubiti na analizi ili dobro proći. Ja treba da je radim pa mi knedla blokira disanje. Zabrinut sam ali tvrdoglavo pozitivan kako god. Uzimam sondu, penjem se na kamion i počinjem....:)
-Nadam se da će svi biti zadovoljni, radiću najbolje što mogu - mislim se. Hoću, hoću, dobri su to ljudi, radni  i pošteni. A jesam li ja pošten? Zabrine se čovek uvek na tako pitanje ako ga neko nagrdi zbog loše procene. Dobio sam packe par puta ali mi se uvek na kraju opet izjadaju i ponude neko pivo ili breskve koje  drže u kabini traktora. 
Dobro je prošlo, ubio sam se od posla.....:)

Početak




Moj Kum i najbolji radnik
Predah


No comments:

Post a Comment