Thursday 8 August 2013

Moler i to najbolji :)

Nemačka traži molere! Masnim slovima tekst na naslovnoj u novinama. Nakon prvog oduševljenja shvatio sam da ja u stvari ne znam da krečim. Naravno, kako je sve u praksi morao sam zanat malo da PROVEŽBAM ne bi li mogao da konkurišem za Nemačku, zaradim, obogatim se, steknem kuću sa bazenom, porodicu, decu, porše. Decu ću školovati u Berlinu a ženi ću dati pravo da raspolaže imovinom (hehehe). Kako je to divno, biću bogat, jeeeeeee
I takooo, vežba uspela a praksa dodata u CV. Jedino ne mogu da nadjem DIPLOMU ( visila negde na zidu). Ma mije važno, kada sam ja bogat covek, jeeeeee.

(Gastarbajter, Master i moler)













3 comments:

  1. ali gde nadje narandzastu boju... leleeeeeee

    ReplyDelete
  2. Molerski radovi i tek kako znaju da donesu dobru lovu. Pogotovo preko.

    ReplyDelete